Pazar, Temmuz 22

YE#24-LIMON ... TEŞEKKÜRLER

Merhaba,
Etkinliğe katılan, güzel tariflerini bana gönderen bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Elimden geldiği kadar sizlerin tariflerini listelemeye çalıştım. Bu sırada bana eksiklerimi bildirerek düzeltmemi sağlayan bütün arkadaşlarıma ayrıca teşekkür ederim. Umarım herkesin isteğini yerine getirebilmişimdir. Bir sonraki etkinlikte yine karşılaşmak dileği ile sevgilerle.

Sizleri bu sıcak yaz günlerinin kurtarıcısı limonata tarifle serinletmek ve uğurlamak istiyorum.




Naneli Limonata:
Malzemeleri:

- 500 gram limon
- 500 gram şeker
- 1 tutam nane

Yapılışı:
Limonları kabukları ile cam bir kaba küçük küçük doğrayın, üzerine şekeri ekleyin ve ağzı kapalı olarak güneş görmeyen bir yerde saklayın. Aklınıza geldikçe karıştırın. Bir gün sonra süzgeçten geçirin. Bir bardak sıcak suyu nanelerin üzerine dökün ve 15 dakika bekleyin. Daha sonra süzüp limonlu karışıma ekleyin. Size tavsiem cam ve ağzı kapalı bri kapta buzdolabında saklamanız. İçmek istediğiniz zaman limonatanızı isteğinize göre sulandırın. Afiyet olsun .
Limon Çiçeği