Pazar, Kasım 18

Tahinli Tatlar

Tahinin mis gibi kokusu önce beni cezbetti. Halbuki bu çöreği alma niyeti ile gelmemiştim. Mideye nasıl indiğini bile farketmedim. Eve geldiğimde bu tada doymadığımı farkettim ve hanifedentarifler'den bulduğum tarifi denemeye karar verdim. Tarifi tekrar vermiyorum, zaten birebir aynısını yaptım. Hamurun kabarma süresinde biraz sabırsızlandığımı kabul etmem gerekir. Bir taraftan sabırsızlanıyor bir taraftanda çok güzel bir çörek olması için uğraşıyorum. Şimdi elimde yarım kalmış bir şişe tahin var. Bu tahini iki türlü tüketebiliriz; tahinli-pekmez ( oturağan hayatımda nasıl bir kalori bombası bahsetmiyorum bile) veya yine böyle güzel çörekler...


Sonbaharın bu güzelliğinde çayın yanına sıcak tahinli çörek tavsiye ediyorum.

Herkese iyi haftalar

Limon Çiçeği