Çarşamba, Ağustos 6

Bitiş & Başlangıç

Çoooookkk uzun zamandır buralara uğramadığımı biliyorum. Okumadığımdan değil, yazmak istemediğimden de değil. Şimdi tekrar başlıyorum demek istemiyorum, kaldığım yerden devam etmek demek bana daha doğru geliyor. Elimden geldiğince yemeklerden, tatlılardan, salatalardan ve en çok kendimden bahsedeceğim yine.

Yaza uygun olarak Serdar Ortaç'ın Nefesinden sonra, daha dingin ve ilginç bir CD geçti elime. Son bir haftadır, heryerde dinliyorum. Duyanlar biraz garipsiyorlar, "nasıl?" sorusunu soruyorlar. Evet aynen böyle işte. Biri batıda, biri doğuda olsada bir zamanlar, tarihte bir zamanlar bunları birleştiren ve etkileşmelerini sağlayan olaylar olmuş. Şu an yaptıkları ise sadece bu benzerliği ortaya çıkarmak. Global olmanın faydalarını yaşıyoruz :)

Sufi Müzik'ten Flemanko'ya:

Elele ... Sonsuza
Arayış
Endülüs'ten istanbul'a
Sema ve Dans
Yalvarış

Benim favorim yalvarış. Aralardaki geçişleri neredeyse fark bile etmiyorsunuz. CD'yi bir arkadaşım ile birlikte dinlediğimde çok büyük keyif almıştım. Ama yapım gereki sıkılırım derken, bir haftadır dönüp dolaşıp dinliyorum. Elinize geçtiği yerde kaçırmamanızı tavsiye ederim.

Limoni