Cuma, Eylül 25

Kış gelsin


Şaka yapmıyorum, gerçekten gelsin artık.

Evet ben ki çok severim sonbaharı, o alacalı renkleri, çişeleyen yağmuru, serin havayı, gri bulutlar arasında gördüğüm ufak maviliği, sıcacık kahveyi, sarmalanmış hırkayı ...

Şimdi uğraşsız kaldım, 7x24 işden başka birşey kalmadı resmen. Durup durup çalışıyorum. Yaz bittiğinden beri spor yapmak bile zor geliyor. Ev kuşu oldum çıktım. Bayramda da evdeydim genelde, uzun yürüyüşlerimi saymazsak. Yarım kalmış kitaplarımın çoğunu bitirdim, alınsın diye notlarını aldığım kitaplarımı aldım, notlarımı topladım. Bitti yani yapacaklarım :)

Sıra geldi kışa, gelsin o da artık. En azından dağlara gelsin. Kar yağsın metre metre, ben de yeni aldığım kayaklarımı deyeyim :)

Uzun uzun arayışlar, teknik özellik ve fiyat karşılaştırma excelleri sonrasında; karar verdim. Tabi o kadar İstanbul gezmeleri, Bursa & Erzurum telefon konuşmaları sonunda .... Karşınızda.... Yeni kayaklarım:




Dynastar Active, orta seviye ve bol kara uygun olup kendileri, benim eski yarış kayaklarımla yaşadığım bol kara saplanma vakalarımın sona ereceğini düşünüyorum.

İşte o yüzden kar yağsın dağlara, şehirde sonbahar kalabilir.

Sevgiler