Pazartesi, Ocak 15

Kaçkar İç Pilavı

YE18 etkinliği için Wildrose'a bir tarif aramaya başladım. Ama gel gör ki, pirinç deyince aklıma sadece pilav geliyor. Pazar günü geç yapılmış kahvaltı üzerine de güzel bir pilav fena gitmez dedim. İnternette daha çok yabancı tarifleri aradım ama bilmediğim veya bulamayacağım bir maddeden bir çimdik koymuşlar. Ben de markete ineyim, nasıl olsa birşeyler bulurum dedim. Markette pirinç reyonun hemen yanında bana göz kırpan knorr pilav karışımları bulmam çok zor olmadı. İçlerinden de kaçkar iç pilavı Avrupa Yakasındaki Makbule edası ile " al beni al beni al" demiyor mu ? Etkinliğe bu karışımı deneyerek katılmaya karar verdim. Umarım wildrose bunun için bana kızmaz. 4-6 kişilik olan karışımda dereotu, soğan, beyaz biber, kekik ve kuş üzümü bulunuyor. Tadı da süper oluyor. Knorr'un ellerine sağlık.


Afiyet olsun

Limon Çiçeği