Pazartesi, Eylül 25

Hayırlı Ramazanlar

Herkese selam,
Öncelikle Ramazan'ın hayırlara vesile olmasını dilerim. Daha çok tanıdıklarınızla, akrabalarınızla, arkadaşlarınızla zaman geçirdiğiniz güzel sofralar paylaştığınız ve en çok da kendizi dinleyeceğiniz bir ay olur umarım.

Geçen hafta pek nadir olan sadece kendim için kalktım ve kek yaptım. Kek malzemeleri için markete giderken Dr. Oekter amcamın bizim için hazırladığı bol kakaolu kek karışımından da aldım. Fena olmadı, olmasına da sıcakken şekeri biraz az geldi bana. Ama dinlendikçe ve üzerinden iki gün geçince pek güzel oldu.



Bunun ile beraber perşembe günü pazarda mürdüm eriklerini görünce Sibel'e uğradığımda gördüğüm tartı demeye karar verdim. Benim tart tariflerimden bir hayli farklı. İçerisine instant maya kullanıyor. Hamurun çatal ile kolay parçalanmasını sağladığı gibi ağızda da hemen dağılan yumuşak bir hamur oluyor. Malum Ramazan gelince 5 çayları hikaye oldu. Ben de pazartesi akşamları dart oynadığım ve gelecek ay başlayacak lige ısınan takımıma götürmeye karar verdim. Tabi bu yazıyı okuyunca biraz hüsrana uğrayacaklar, kendilerine yapmamışım gibi hissedecekler ama pazartesi akşamına kaar iş arkadaşlarım el koyuyor ve onlara götüremiyordurm :)))

İşte takımımız : LEGOLAS ++



Tarifi ve fotoğrafları ise yarın aktarabileceğim ancak.

Limon Çiçeği