Pazartesi, Kasım 6

Doğum Günü - Pasta Seçimi

Yarın benim doğum günüm. Kendime bir tane pasta yapmayı düşünüyorum. Halen pasta tarifi bulamıyorum. Pastacının, Evren'in, BizimPastanenin ... çok güzel pastaları var ama ben "işte benim pastam !" diyemedim. Umarım yarına kadar birini seçerim ve yarın akşam pişirme sanşım olur.

Kendime süpriz bir doğum günü hediyesi de verdim :)) Günlüğümün bugün ki konusu...

Pazar günü Ankara Dart Topluluğu'nın düzenlediği ADT Pirates Dart Turnuvası vardı. Malum 2 yıldan daha fazla dart oynayan birisi için bu turnuvalar gayet önemlidir. Ne de olsa puanları toplayıp milli takıma seçilmeye yarıyor. Neyse ben bu sıralamada bayağı gerilere düşmüştüm. Ne kadar antreman yapsamda, psikolojik gerilim, yenme-yenilme düşüncesi performansımı ciddi etkiliyordu.

Uzun tatilin dönüşü, antreman yapılmamış onca günden sonra bir gayret turnuvaya katıldım. Gerçekten kasmadan, nolursa olsun diyerek oynanan oyundan daha zevklisi yokmuş. Ve sonuç beklenenden daha iyi. Bayanlarda 4. oldum. Gerçi bana 4. değil, 3.lerden birisin demişlerdi. Ve işte haberlerin devamı



Daha bol bol turnuva haberi ileteceğim size.

Sağlıkla

Limon Çiçeği