Pazartesi, Kasım 13

Rötarlı Doğum Günü

Cumartesi akşamı arkadaşlarımla beraber rötarlı da olsa doğum günümü kutladık. 11 kasım Deniz'in doğum günü olunca, çifte kavrulmuş oldu. Dart arkadaşlarım ile 6 Kasım da kutlamıştık. Süpriz olduğu için fotoğraf makinam yanımda yoktu, pastanın fotoğrafını çekemedim. Zaten franbuazlıydı, yani favorim değil :))

Gelelim bizim tariflere. Kremalı,mantarlı,tavuklu makarna o kadar güzel olmuştu ki, fotoğraflarını çekmeden mideye indirdim. Tatlılardan ise elmalı-armutlu tart eski mürdüm erikli tarifimin aynısı.



Doğum günü pastası için ise Dr. Oekter'ın kakaolu keki ile muzları ve kakaolu krem şantiyi karıştırdım. Biraz da muz süslemesi yaptım. Bence çok güzel olmuştu.



Kurabiyeler ise Neslihan'dan. Ondan tarifi alır almak yayınlayacağım.



Mutfağa uğramadan gelen Pınar ise Mado'dan dondurma getirmiş. Tabi elim boş gitmesem demiş, keşke kendi birşeyler yapsaydı ama yine de çok ince bir düşünceydi. Canımmm...Gelen, gelemeyen herkese teşekürler. Nasıl olsa bu yaşımda bol bol beraber olacağız.

Limon Çiçeği