Cumartesi, Kasım 25

Güzel bir sonbahar günü

Uzun zamandır Cumartesi sabahlarını evde kendime ayırmamıştım. Bugün o günlerden biri oldu. Mutfaktan bulaşık makinesinin sesi geliyor, ben bu sabah bu sesi bile sevdim. Akşam yenmiş yemek, içilmiş çay, kahve, yenmiş meyvelerin olduğunu hatırlatıyor. Bir kişilik olunca makine de dolmayacağına göre. Reklamlardaki dediği gibi: ? Evdeki huzur, zenginlik budur? Ben bu kadar iyi hissetsemde bir arkadaşım kendini o kadar iyi hissetmemiş. Şimdi Gazi hastanesinde tedavi görüyor. Bende onu ziyaret etmeye gideceğim. Düşündüm taşındım, biraz kaşındım, bizim kıza kurabiye yapmaya karar verdim. Hem ılıkken kahvenin yanında ben de bir kaç tane atıştırırım Söz kahve olunca doğru Sibel?in sayfasına gittim. Oradan zencefilli kurabiye tarifini aldım. Şimdi de kahvemin yanında yiyorum. Biraz daha şeker oranını artırabilirsiniz. Ben böyle sevdim ama daha tatlı sevenler olabilir. Arkadaşıma öyle kuru kabın içine koymak istemedim. Evde olan ıncık, boncukları toplayıp bir de kutu hazırladım. Bu yılın favori rengim, yeşil. Yanında da Philadelpia?dan getirdiğim yaseminli yeşil çaydan götüreceğim. Yine herşey yeşil. Umarım en kısa zamanda iyileşir ve beraber yeni kurabiyeler yaparız.



Ankara?da olanlara güzel güneşli bir günün haberini vereyim. Sonbaharda yürümek, kuru yaprakları savurmak, el verirse üzerinde yatmak ve yuvarlanmak için ideal bir gün.

Güzel haftasonları herkese.

Limon Çiçeği