Perşembe, Aralık 21

Bu Tad Dayanılmaz

Ne zaman üşüsem canım böyle şekerli birşeyler ister. Bu şekerli isteği son 10 senedir yerini çikolataya bıraktı. Ama öyle herhangi bir çikolata değil. Bazen ülker çikolatalı gofret, bazen bitter, bazen king top, bazen browni... Hal böyle olunca markete yeni gelen ürünleri mutlaka bir dener, kendimce not verirdim. Uzun bir zamandır hazıra konmak yerine, kendim birşeyler yapma çabasındayım. Fakat dün hazırlıksız yakalandım. Canım çikolatalı bir şeyler istiyor, ama böyle hem yumuşak hem tatlı hem sağlıklı. Sağlıklı kısmını mantığım istiyor, canım değil ! Markette Milka'nın Lila Stars serisine yeni eklenmiş bir ürün gözüme çarptı. Üzümlü... Bu bizim çikolata kaplı fındık draje mantığının üzüme uygulanmışı. Üzüm hem de siyah, yani sağlık maddesi sağlandığından gönlüm rahat. Hemen bir tane aldım ve sevdiğim, bitmesinden korkmadığım herşeyde olduğu gibi dibini görmeden bırakmadım. Ve karşınızda yeni keşfedilmiş Milka Lila Stars-Üzümlü.


Size bitmiş paketinin de fotoğrafını göstermek isterdim, ama yine canım ister diye hemen uzaktaki bir çöp kutusuna attım. Neyseki akşam almışlarda, sabah sabah canım istemesine neden olmadı. Ama bu yazı sanki beni bir daha markete gönderecek gibi geldi.

Afiyet Olsun

Limon Çiçeği