Cumartesi, Ekim 24

30Th Birthday T-shirts


Bu yazıyı yazmayı sabırsızlıkla bekliyordum. Start verildi ve düşünceler hızla akmaya başladı. Olay mı ne? Tabi ki yaklaşan doğum günüm, benim, evet benim, hiç göster miyorum di mi? , hissetmiyorum zaten, onca yılı ne ara yaşadım, benim mi dopum günüm ?30, yok canım !

Şaka bir yana içimde anlamadığım bir kıpırtı var, ne değişecek? Bilmiyorum, zamanla bunu beraber göreceğiz. Birşeylerin kıpırtısı bu 30. Artık kocaman kadın olmuş olmamın, düzenli bir hayatı vaat etmiş olmamın, bilgili görgülü olmamın... Okurken bile gözlerinizin dört açılıp sen mi? senden bahsettiğimize emin misin? dediğinizi duyr gibiyim. Bir gün ablacağım bana şöyle dedi: " Valla kızım hiç yaşlanmayacaksın sen !", işte o zamandan bu yana yaşlanmıyorum ben. Tabi bunu biraz kendine çeki düzen ver artık anlamında demiş olma olasılığı da yüksek, ben işime geldiği gibi algıladım. 

Yaşlanmaktan korkuyor muyum? Hayır. Kendimi 40, 50,60 ,70,80 yaşlarımda hayal edebiliyorum. Çok mu gittim ? Gerçekten bu yaşlarda nasıl bir olduğumu düşleyebiliyorum. 90 konusundan çok emin değiğilim :) Tıbbı gelişmeler o zamana kadar mucizeler yaratırsa neden olmasın.

Şimdi bu anlamlı, öhö öhö önemli günde ve ne şanslıyım ki Cumartesi; alışagelmiş doğum günü partisi yapıyoruz. Bütün kızlar toplandık ve nedir? ne değildir? nereye gidilir? sorularına cevaplar arıyoruz. Yer konusunda birşeyler kesinleşmiş olsada, kaç kişi olacağız, pasta neyli olacak, 30 tane pembe mum bulabilecek miyiz? sorularımız halen baki.

Ne zamandır istediğim T-Shirtleri de bastırmayı planlıyorum, sayı belli olmayınca açıkta kalanlar olacaktır. Herşeyi mükkemmel yapmak zorunda değilim, o gün benim doğum günüm nasıl olsa, kimse bana en azından o gün kızmaz. Ben de istediğim kadar şımarır, kapris yapar, olmayan isteklerimde yerlere atlar tertertepinirim. Ciddiyim yaparım !

İnternet sağolsun, varolsun. Annenem olsa bu icadı bulunanın ruhunu şah ederdi her an. Bakınız ne güzel Tshirtler var. Cafe Press, sadece 30 için değil her yaş için; hem sadece Tshirt değil herşey var.

Favorilerim ise (zaten bir tane olsa şaşardım, çok seçenekliyimdir):



Product of 1979
Upgraded to Version 30.0 (işi katmazsam olmaz)

Seçmek her zaman niye bu kadar zor ? Büyümek ise en kolayı :)

Sevgiler