Pazartesi, Ekim 19

"Anna Karenina" Büyülüyor

Sezonu açtık, yaz tatili modundan çıkıp klasik Ankara kışındayız artık. Ne kadar kış henüz bastırmasa da, genel olarak kapalı alanlarda zaman geçirmeye başladık. Misal "Anna Karenina". 3 perdeden oluşuyor ve Tolstoy'un romanından uyarlanan bale gösterisi. Müzikler ve kostümler o kadar güzeller ki, konuyu biliyor olmanıza rağmen sizi içine alıp götürüyor. Arasıra gözlerinizi kapatmanızı ve müziği içinizde hissetmenizi öneririm.



Ben her zamanki gibi dilim dışarda o kızların nasıl o parmaklar üzerinde yürüyebildikleri, koşabildikleri ve dönebildiklerini inceledim. Hatta öyle dikkatli bakmışım ki, vucutlarına bakarak anatomi dersi yapılabileceğini anladım. İnsan vucudu nasıl eğitilebilir ve öğretilebilir birşey, bunu gözlerimle gördüm ve inandım. Tabi ikinci gün Road Runner olma isteğim haklı olarak kabardı.