Çarşamba, Temmuz 26

Yolculuk var ...

Ablamın eşi nam-ı değer eniştem bir süreliğine Türkiye'ye geldi. Bu arada ben ne abla, ne de kızdırmak dışında enişte kelimelerini kullanıyorum. Onlar benim için Selma ve Murat. Murat'dan öğrendiğime göre Selma'ya yaptıklarımdan gönderebileceğim. Bunun için önce yoğun bir şekilde tarif arama girişiminde bulundum ve Danish Biscuits ( Danimarka'nın meşhur bisküvisi) yapmaya karar verdim. Bunları koymak için teneke kutu arayışı içerisindeyim. Lakin Ankara'da nokta atışı yaparak bulacağım bir yer bilmiyorum. Arama, tarama operasyonuna başlıyorum. Yaptıklarımdan Selma'nın da tadacak olması fikri çok hoşuma gitti çok. Texas'a yolu düşen ve bavulunda yer olan herkesin taşıma önerilerini kabul ederim. Tabi iki kutu verilecek ama tek kutu ulaştırılacak :))

Tarifi ilk deneyip göndermeyeceğim için bu günlerde deneyeceğim. Bunu da sadece haftasonu için Marmaris'den gelen erkek kardeşim üzerinde denemeye karar verdim. Kendisinin tatlı ile arası pek yoktur ama benim için çiğ tavuk yiyeceğine şüphem yok. Bakalım sonuçlar nasıl olacak ?

31 Temmuz önerisi sormuyorum, buldum bile

Limon Çiçeği