Pazar, Şubat 11

Bol C Vitamini, Portakallı Kek

Geçen haftadan beri grip ile başım belada. 3 gün boyunca yatmam bile iyileşmeme yetmedi. İki günlükl haftasonu tatilimde de yattım. Bugün artık yatmaktan sıkılıp, iyileşmeye karar verdim. Tabi benim karar vermem yetecek mi? Onu da yazarım, istediklerimizin olmasına sadece karar vermemis gerektiğini söyleyen bir yazı ile karşılaşmıştım geçenlerde. Onun etkisini şimdi uygulamaya çalışıyorum. Evet iyileşmeye karar verdim, zaten bol meyve, sebze ve çorbadan oluşan menüye bir de bol C vitaminli kek ekledim. Sibel'in portakallı ıslak kek tarifini aldım, evde küçük kek kalıbı yokmuş, biraz onun stresini yaşadım. Herşeyi büyük boy aldığımı böylece farkettim. Duyan da evde iki kişi olduğumuza inanmayacak valla :))


Kek kalıbı krizini evde bulunan dikdörtgen borcam ile çözdüm, sonuç mu ? Pazar günü ikindi çayına bundan iyi çözüm olamaz herhalde. Sibel'e bu güzel, yağsız tarif için teşekür ediyorum.

Fotoğraf makinesi değiştirdiğim için bir türlü istediğim gibi fotoğraf çemekiyor. Birde farkettim ki, tarifleri pazar akşam veya akşam üzeri yapınca illaki flaş kullanıyorum. Buna çare bulmak için fotoğraf sitelerinde biraz dolanıp, makinenin klavuzunu hatmetmem gerekecek. O zamana kadar bol flaşlı fotoğraflar sizi bekliyor. Çevremize verdiğimiz flaş patlama rahatsızlığı ve göz kırmızılığından doalyı özür dileriz :))

İyi haftalar herkese

Limon Çiçeği