Çarşamba, Şubat 7

Sobelemece

Evet, ben ne zaman sobeleneceğim korkum bitti. Hele beni kimse sobelemezse telaşım hiç kalmadı . Bu büyük oyuna ben de dahil oldum. Hani iyi dilek mesajlarının dünyayı bilmem kaç kez dolaşmış yazan mesajları ilk defa okumamız gibi benim sobelenmem. Aslında oyun olsa hiç sobelenmem :)) Ama maharef sobelenmemek değil sanırım :)) Beni sobeleyen Tuba'ya teşekür ederim.

Market alışverişi yaparken yeni ürünleri alıp mutlaka denerim....

Valla denerim, "aaaa bu da neymiş" deyip mutlu olmadığım bir sürü ürün oldu. Ama halen ben bu da neymiş deyip alıyorum.

İnternetten gazete okumayı hiç sevmem..
İnterneti her amaç için kullanırım, Hergün açılan ilk üç sayfadan bir tanesi gazetedir. Radikal bağımlısıyım, önce çizerlerini geçer sonra köşe yazılarına dalarım.

Hiç sigara içmedim, tadını bilmem...
Genel olarak içmem ama eski bir arkadaş ile türk kahvesinin yanında bir tane tüttürürüm.

Sevgi, saygı ve hoşgörü hayatımdan çıkarmayacağım kavramlardır. Ukalalıktan nefret ederim...
Ayy ben de böyle düşünüyorum. Uygulamak için de uğraşıyorum ama yolda omuz atan olunca, veya sığmayacağı yerden seni iterek geçen bu duygular gözlerime "parçalayacak şimdi" olarak aksediyormuş.

Futbolu seviyorum...
Futbolu izlemiyorum, sevmiyor değilim, seviyor da değilim. Ama Beşiktaşlıyım. Beş kişiyi bile sayamam ama öyleyim. 100 yılda da şampiyon olmuştuk, o yıl çok sıkı takip etmiştim. Tabi o sene Serdar Bilgili sempatisi de vardı :))

Böyle işte
Limon Çiçeği