Perşembe, Mart 22

Akşamlarım ve Yorgunluğum


Yine bahara buluyorum bütün suçu. Niye böyle çok yorgunum diye soruyorum, hemen bahar yetişiyor imdadıma. Bahardandır diyorum. Ama kabul etmem gereken bir şey varki, o da eve gidince yorgun olmamdan ziyade beni koltuktan sadece reklam aralarında kaldıran diziler. Hangisini takip ediyorsun derseniz, sadece beyaz gelincik derim. Pazartesi akşamlarım dartla dolu olmasına rağmen. Ama bununla beraber hangilerini bilirsin dersen herhalde bir 10luk liste çıkar. Yeni bulduğum (ancak bulabildim :) site, bir-kaç gün gecikme ile bu dizileri reklamsız yayınlıyor. Önceleri üyelik, araya reklam, kesinti olur diye düşündüm ama hiçbiri yok bence gayet başarılı.


Artık sadece istediğim dizileri seyredeceğim hem de reklam araları ile iki katı zaman geçirmeyeceğim. Sizlere de tavsiye ederim.

Bu yorgunluğun bir başka nedeni daha var. O da kilo almış olmam. Bunu farkettiğimde spora başladım ama değişen birşey olmadığından hemen acil alarm verip, kırmızı dalgalı sinyale geçtim. Pazartesi itibari ile diyetisyen kontrolünde rejime başlıyorum. Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Neden pazartesi diye bir itiraz duyar gibi oldum. Haftasonu Bursa'da eğlenceli bir organizasyonumuz var, orada rejim yapmam pek olanaklı olmayacak. Ben de bu geçerli neden ile pazartesi başlıyorum. Biran önce kilolardan kurtulup, spor ile koruyup kendimi zinde hissetmek istiyorum. Hal böyle olunca yemek blogu da biraz yemeklerden uzak kalacak. Ama onun yerine daha çok bilgilendirme yazısı yazmayı düşünüyorum. Bilinen kürler, otlar, yeme hataları, neler yenmeli ? neler yenmemeli... Umarım sizin içinde faydalı yazılar olur. Sizin sitelerinizi de tok karna bakacağım, eminim yine çok güzel yemekler,tatlılar yapacaksınız ve ben bir zaman sadece ağzım sulanarak bakacağım. Şimdiden elinize sağlık...


Limon Çiçeği